Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2012 15:28 - Тайното евангелие на Тома - 34
Автор: brqg Категория: Изкуство   
Прочетен: 682 Коментари: 0 Гласове:
1



Тайното евангелие на Тома – 25
imageавтор: tomatroev

Иисус ми казва три думи

И седнахме за обяд, а Мария Магдалена, като вкуси от гозбата пред нея, пребледня, и като стана, отиде, та повърна на двора това, що беше изяла, и тръгна към близката река да се измие.
И отиде след нея Иисус, а след тях и аз.
И като наближих реката, видях Мария Магдалена коленичела, а Иисус я питаше: "Марио, що ти е, болна ли си или яд имаше в гозбата?!"
"Помниш ли дървото в Гетсиманската градина, рече Мария, и една вечер там като ме целуна по устата, ми каза: "Да нямаш друг мъж, освен Мене.", а аз ти казах: "Ще те уважавам и почитам като Бог."?
"Помня." - рече Иисус.
А Мария Магдалена взе ръката Му, постави я на корема си и Му каза: "Не съм болна, нито яд имаше в гозбата. Непразна съм, Учителю..."
А Иисус нищо не и рече, а се наведе и я целуна по челото, а после, като се извърна настрани, видя ме, че стоя там, и попита: "Всичко ли чу, Тома?"
И като кимнах, Той се обърна, и тръгна нагоре към планината, а аз вървях подире Му.
И вървяхме така час или два мълчешком.
А като стигнахме накрая върха на Елеонската планина, спря се Спасителя, погледна надолу, където се виждаше свещения град Ерусалим и ми рече: "Чуй какво ще ти кажа, Тома: "Аз съм човек."
"И няма ли да се сбъдне пророчеството за Възкресението? - попитах аз. - Няма ли да се случи Чудото?!"
"То вече се случи. - отговори Иисус. - Жената е най-голямото чудо на този свят! Няма по-голямо чудо от нея..."
"А могат ли жените да ни направят безсмъртни, наравно с Бога?"
"Човек, рече Иисус, макар и добре да живее, умира, и друг се ражда... И накрая, родените последни, ще станат първи, и те ще са Богове, и ще живеят вечно, а ние чрез тях..."
И Той слезе, а останах аз сам на върха на Елеонската планина, и дълго мислех, доде се мръкна, а като слязох, дойдоха при мене моите другари, и ме попитаха: "Какво ти каза Иисус?"
А аз отвърнах: "Три думи ми каза."
"Кажи ни поне една!" - рекоха.
"Ако ви изявя даже само една от думите, които той ми каза - отвърнах - вие ще съберете камъни и ще ги хвърлите срещу мене..."



Тагове:   исус,   думи,   ТРИ,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brqg
Категория: Изкуство
Прочетен: 143876
Постинги: 140
Коментари: 36
Гласове: 84
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031